به زودي

ضرب المثل هاي استان بوشهر به زبان محلي

كپي مطالب اين وبلاگ در وبلاگ ديگري ممنوع ميباشد

با عرض سلام و عذر خواهي به اطلاع ميرسانم به دليل مشكلاتي كه در سيستم به وجود امد،مطالب اين وبلاگ در چند روزه اينده اپلود ميشود.با تشكر از شما كه سر زدين



نظرات شما عزیزان:

Reza
ساعت1:56---18 شهريور 1394
فرصتی استثنایی

با عضویت در سایت گرین هورس، مادام العمر و ماهیانه حقوق دریافت کنید

با کمی تلاش، تا آخر عمر با خیال آسوده زندگی کنید.

http://greenhorse-2.blogsky.com


homa
ساعت13:30---13 مرداد 1394
سلام
از وبلاگت بازدید کردم
مطالب خوبی داری
منم چندتا مطلب جدید گذاشتم
خوشحال میشم نظرت رو بدونم

http://homayoun.lineblog.ir


شراره
ساعت13:30---13 مرداد 1394
سلام دوست عزیز
می خوای بازدید وبلاگت مثل وبلاگ من هر روز بیشتر بشه؟
من یه راه خیلی خوب بهت پیشنهاد می کنم
وبلاگت رو همین حالا توی این سایت لینک کن


NaZi
ساعت2:24---21 بهمن 1392
با سلام عزیز

وبلاگ خوبی داری

خوشحال میشم به وب سایت ما هم سرزی بزنی

انجمن تفریحی و سرگرمی کهکشان بهترین انجمن برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت کنار بقیه هم وطنان هست

شما میتوانید با عضویت و پیوستن به ما هم از مطالب خوب استفاده کنید و هم با فعالیت خود مدیریت انجمن رو داشته باشید

پس منتظرت هستم که کنار هم خوش باشیم

فعلا خوش باشی

آدرس انجمن : galaxy-kids.ir/forum/forum.php


دخمل طلا
ساعت21:43---18 آذر 1392
سلاااااااااااااااااااااااااااا م خوبی گلم؟؟؟خیلی وب زیبایی داری ممنون میشم به منم سر بزنی خیلی دوس دارم بیای به سایت من منتظرتم گلم موفق باشی دوست دارم بوووووووووووووس

Jamal
ساعت17:58---15 آبان 1392
سلام

اگر می خواهید کتاب "آموزش فروتل و کسب درآمد از آن برای وبلاگ" را به رایگان دانلود کنید، به نشانی داده شده مراجعه کنید.

کاملاً رایگان
فقط سریعتر... (Bloging.ir)


Sara33
ساعت21:45---22 مهر 1392
بهترین سایت های کلیکی ایرانی
میخواین درآمد ماهانه خوب داشته باشین ؟
اینجا همون جاست که دنبالش می گردی...
با ثبت نام در این سایت ها و صرف حداکثر 10 الی 15دقیقه می تونید در آمد ماهانه حداقل 600 هزار تومان از یک سایت داشته باشید.
امیدوارم شما هم مثل من بتونید درآمد ماهانه ی خوبی داشته باشید
کافیه از طریق لینک های زیر در این سایت ها عضو شید و به بخش آگهی سایت ها برید و روی همه تبلیغ های استاندارد 10 تومانی که در پایین صفحه هست کلیک کنید. برای درآمد بیشتر میتونید در اوایل کارتون 5 تومنی ها رو هم کلیک کنید، این سایت ها دارای بخش سپرده شانسی هستند که روزانه 1000 تومان بهتون میده، برای کسب اطلاعات بیشتر می تونید به قسمت قوانین و سوالات متداول سایت برید یا برای آموزش میتونید به من ایمیل بفرستید تا راهنماییتون کنم :sara.vazin@yahoo.com
(لطفا آدرس ها رو دقیقا در آدرس بار مرورگرتون کپی کنید) و شروع به فعالیت کنید.

http://bux.tirage24.com/?r=885052138

http://mobinbux.com/?r=669863584

http://bux20.com/?r=sahar70


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 5 دی 1390برچسب:,ساعت 21:44 توسط فاطمه عرفان| |

قالب وبلاگ : قالب وبلاگ
 فال حافظ - فروشگاه اينترنتي - قالب وبلاگ